maartjekooistra.reismee.nl

Update taalreis & stage

Hey there!

Allereerst zou ik mezelf even voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen, dit omdat ik zag dat ik dat in mijn eerste post nog niet had gedaan. Ik ben Maartje Kooistra en ik ben 19 jaar oud. Voor mijn opleiding toerisme mogen wij stage gaan lopen in het buitenland, ik ga via Travel Active stage lopen in Australië!

In mijn vorige post konden jullie lezen dat ik me heb ingeschreven voor de taalreis en de hostel stage! Nadat ik dit had gedaan kreeg ik documenten toegestuurd van Travel Active. Dit waren allemaal aanmeldingspakketten die ik moest gaan invullen. Ik moest voor de documenten een Engelse CV en motivatiebrief sturen, foto's moest ik toevoegen van mezelf en met vrienden, wat de eisen zijn vanuit school, wat mijn eigen verwachtingen waren etc.

Al snel kreeg ik te horen dat ik was geaccepteerd voor de taalreis!! 1 week voor vertrek krijg ik te horen wie mijn gastgezin wordt, dus dat blijft nog even spannend.

Voor mijn stage heb ik een Skype gesprek gehad met de organisatie in Nieuw-Zeeland (Internex) waar Travel Active mee samen werkt. Het gesprek ging voor mijn gevoel goed! Van de week heb ik een mail gekregen dat Internex druk bezig is om mij te plaatsen in een hostel. Het liefst zou ik namelijk stage willen lopen in Sydney, dit omdat ik in deze stad ook mijn taalcursus heb. Ik kreeg in het Skype gesprek wel te horen dat Sydney en erg gewilde plaats is en dat de hostels mogelijk ook al vol kunnen zitten qua medewerkers. Cathryn (met wie ik het Skype gesprek had) heeft wel gezegd dat ik een kans maak, so who knows!

Voor nu is het afwachten hoelang het gaat duren voordat ze mij ergens kunnen plaatsen en dat het allemaal officieel wordt.

I will let you know!!!

Reacties

Reacties

Sam

Heb er zin in!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active