maartjekooistra.reismee.nl

Bijna zover!

Hello mates,

Het is bijna zover, nog 2 dagen en dan ga ik eindelijk naar Australië vliegen!!! I am so excited!

Afgelopen weken hebben wij alle documenten ingevuld en verstuurd en nu is alles geregeld! Ik heb afscheid genomen van werk en mijn lieve vrienden, die overigens ook nog een hele leuke surprise party hebben georganiseerd (zie foto's kopje; surprise party). Ook heb ik te horen gekregen dat een meisje van mijn school (Facilitaire dienstverlening) in het zelfde hostel stage gaat lopen als ik! Alleen komt zij helaas pas in augustus, maar wel echt super leuk!!

De laatste twee dagen ga ik nog wat leuks doen met mijn ouders en nog met een paar vrienden afspreken en daarna gaat het avontuur toch echt beginnen!!

Cheers!

Reacties

Reacties

Sam Meijer (meisje van facilitair leidinggevende )

Ik kan echt niet wachten om ook naar Australië te komen. Heb er zo veel zin in! Laat het maar snel augustus zijn!!!!!

Love

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active