maartjekooistra.reismee.nl

AANGENOMEN!!

Hello!

Zoals jullie allemaal hadden gelezen in mijn vorige post was ik al aangenomen bij mijn taalcursus in Sydney!

Op woensdag 23 januari had ik mijn sollicitatiegesprek met de manager van WakeUp! hostel in Sydney. Helaas had ik weinig voorbereid tijd, dit omdat de mail met de uitnodiging niet naar het goede mail adres was gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik een mail van Chris en Travel Active met de vraag of ik de mail had gekregen, dit was de dag ervoor. Al bij al ging het gesprek toch door en heb ik me alsnog goed kunnen voorbereiden... En met goed bericht het Skype gesprek afgesloten. Namelijk ik ben aangenomen voor een hostel stage bij WakeUp!!!!

Ik heb er zoveel zin in! Nu nog alle voorbereidingen goed regelen en dan kan mijn avontuur beginnen!!!!

Love

Reacties

Reacties

Meta

Heel goed gedaan@trotsopjou xxx

Emma

Toppie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active